کد خبر: ۶۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۶۰۲
انتقاد شدید مدیر رسانه ایی تراکتور از شایعه سازی برخی رسانه ها؛
مدیر رسانه ایی تیم فوتبال تراکتورسازی به شایعه سازی برخی رسانه ها واکنش نشان داد.
هواداران را نگران نکنید/دوست داران تراکتور هیچ خداحافظی را باورنکنندبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازهم فصل نقل وانتقالات فرارسیدو بازار شایعات مبنی بر جذب و خداحافظی بازیکنان از تیمی و پیوستن به تیم دیگر سر زبانها افتاد و باردیگر موجی از شایعات گوناوگون سبب برخی ناراحتی های مسئولان تیم ها شده است.

در این میان تیم فوتبال تراکتورسازی که از حمایت پرشورها برخوردار است بیشترین آسیب را می بیند و باید گفت که هوادران این تیم در مسیر ناامیدی واردشده و نگرانی شان بیشتر می شود.

این روزها خبر انتشار برخی خداحافظی ها باعث نگرانی و ناامیدی هواداران شده و باعث واکنش مسئولان تیم شده است .

کاظم شهریاری با انتقاد از برخی رسانه ها به دلیل انتشار خبر بدون مدرک اظهار کرد: من واقعا برای برخی دوستان متاسفم ، چراکه باعث نگرانی و ناامیدی هواداران می شوند. من برخی مطالبی که می خوانم واقعیت ندارد، چرا که چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی در ادامه افزود: به هواداران پرشور تراکتور اعلام می کنم که تا مطلب یا خبری را از سایت ها و خبرگزاری های معتبر ویا سایت رسمی باشگاه ندیده اند ، باورنکنند .

شهریاری گفت: هواداران نگران نباشند، وهرخبری را مگر از منبع موثق یا سایت باشگاه ملاک اعتماد قرار دهند.

مدیر رسانه ایی تراکتورسازی با اشاره به خداحافظی برخی بازیکنان از تیم و یا کادرفنی تصریح کرد: هیچ بازیکنی از تیم خداحافظی نکرده است ، مگر بازیکنی که خدمت سرباز ی اش را به پایان رسانده باشد. وگرنه کسی از تراکتور جدا نشده است. البته بازیکنانی که خدمت شان پایان یافته هنوز به تیمی نرفته اند تا تکلیف شان معلوم شود.

شهریاری بیان کرد: وقتی مربی قصد رفتن به منزل رادارد، بابازیکنان دست داده وخداحافظی می کند. این دلیل نمی شود که فرد قصد جدایی دارد ودرج اینگونه خبرها درست نیست.

وی یادآورشد: امیدوارم همه بتوانیم به تراکتور  وهواداران پرشور آن در راستای موفقیت این تیم وشادکردن دل تبریزی ها کمک کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: