کد خبر: ۶۶۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و رد رشوه ۱۹ میلیون تومانی ماموران وظیفه شناس پلیس خبر داد.
رشوه ۱۹ میلیونی قاچاقچیان سوخت به مامور پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته ماموران یگان تکاوری ۱۰۹ این شهرستان برای استقرار نظم و امنیت در محور فرعی سرکوران در حال کنترل خودروهای عبوری بوده که یک دستگاه کامیون تانکردار فاقد پلاک به ماموران نزدیک شده و بدون توجه به دستور پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی و انجام حرکات نمایشی و مارپیچ توسط راننده این کامیون، ماموران موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی از آن ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از متهمان حین انتقال کامیون حامل سوخت قاچاق به مرکز پلیس ، برای فرار از جرم به ماموران مبلغ ۱۹ میلیون تومان به عنوان رشوه، پیشنهاد کرد که ماموران وظیفه شناس پلیس ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: