کد خبر: ۶۶۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۴۷۱
پیروزی در نخستین بازی تورنمنت بسیار خوب است؛
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «خوشحالم که کم اشتباه بودیم و باید بگویم پیروزی در شروع یک تورنمنت بسیار خوب است.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رائول لوزانو پس از پیروزی تیم ملی والیبال بر استرالیا اظهار داشت: «من خیلی برای این پیروزی و نتیجه بدست آمده خوشحال هستم. ما در حمله و کنترل خطا بسیار خوب کار کردیم. پیروزی در نخستین بازی تورنمنت بسیار خوب است.»

 

وی افزود: «این یک بازی خاص بود زیرا هر دو تیم شناخت بسیار خوبی از هم داشتند. ما سال گذشته مقابل استرالیا شکست خورده بودیم و حالا خوشحالم که این تیم را شکست دادیم. ما آنالیز بسیار خوبی از تیم استرالیا داشتیم و به خوبی توانستیم نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم. از زمانی که هدایت تیم ایران را در دست گرفته ام، به سختی کار کردیم به ویژه روی کاهش خطا و اشتباه ها برنامه داشتیم.»

 

 

* معروف: لوزانو روی ذهنیت و برنامه تمرینی ما بیشترین تاثیر را داشت

سعید معروف کاپیتان تیم ملی داشت: «این یک پیروزی بزرگ برای نخستین روز مسابقات بود. پیش از این ما شروع خوبی در آغاز مسابقات نداشتیم. ما نمایش خوبی داشتیم و امروز تیم بزرگی را شکست دادیم.»

 

وی افزود: «لوزانو روی ذهنیت و برنامه تمرینی ما بیشترین تاثیر را داشت. او تجربه کار در سه المپیک را دارد و در این مسابقات کمک زیادی به ما می کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: