کد خبر: ۶۶۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۴۶۲
پرسپولیس باید قید خلیل زاده، ترابی و رضایی را بزند؛
پرسپولیس باید قید خرید سه بازیکنی که در لیست اصلی سرمربی این تیم است قصد به خدمت گرفتن آن‌ها را دارد، بزند.
جذب 3 گزینه اصلی در لیست خرید برانکو منتفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب ستاره‌های سایپا، سپاهان و ذوب آهن هستند.

 

پرسپولیس قصد دارد از سپاهان اصفهان شجاع خلیل زاده را به خدمت بگیرد. اما عبدالله ویسی آب پاكی را روی دست این تیم ریخته و گفت: «خلیل‌زاده به هیچ تیمی نمی‌رود.»

 

از طرفی ترابی ستاره جوان سایپا هم مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و سرخپوشان به دنبال جذب این بازیكن هستند. ترابی روز گذشته در تمرین تیم ملی گفته بود كه از باشگاه پرسپولیس كسی با او تماس نگرفته و در این مورد كاری را انجام می‌دهد كه باشگاه می‌خواهد. اما ظاهرا باشگاه سایپا نظر منفی درباره رفتن ترابی دارد.

 

حسین فركی سرمربی جدید سایپایی‌ها در این مورد اینگونه واکنش نشان داده است: «ترابی را به پرسپولیس قرض نمی‌دهیم.»

 

اما کاوه رضایی مهاجمی است که برانکو ایوانکوویچ روی او نظر داشته و در لیست خرید پرسپولیس جا داده است. گویا این بازیکن هم با تیم قطری به توافق اولیه رسیده است و جایی در میان سرخپوشان فصل بعد نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: