کد خبر: ۶۶۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
تعداد بازدید: ۵۳۰
بیش از 300 خبرنگار، فیلم بردار و نماینده رسانه های داخلی و خارجی روز شنبه مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پوشش خبری می دهند.
بیش از 300 خبرنگار داخلی و خارجی افتتاحیه مجلس دهم را پوشش خبری می دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، ساعتی دیگر مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می شود که در این مراسم قرار است شخصیت های مهم کشوری و لشگری و روسای قوای سه گانه حضور یابند.
دراین ارتباط نمایندگان بیش از300 رسانه داخلی و خارجی این رویداد سیاسی را پوشش خبری می دهند که از جمله آنها می توان به تلویزیون های آلمان، فرانسه، چین، ژاپن، ترکیه و عراق اشاره کرد.
درمراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار است وزیر کشور گزارشی از عملکرد انتخابات ارائه کند. همچنین پیام رهبر معظم انقلاب در این مراسم قرائت می شود .
رییس جمهوری، معاونان وی، اعضای هیات دولت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری و سفرای خارجی کشورهای خارجی از جمله شخصیت‌هایی هستند که برای حضور در مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی از آنان دعوت به عمل آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: