کد خبر: ۶۶۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۶۰۲
مثل این‌که تیم‌های لیگ برتر امسال قرار نیست باپرسپولیس در فصل نقل و انتقالات همکاری کنند و تیرهای این باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر برانکو یکی،یکی به سنگ می‌خورد.
آب پاکی ویسی روی دستبه گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپرت،مثل این‌که تیم‌های لیگ برتر امسال قرار نیست باپرسپولیس در فصل نقل و انتقالات همکاری کنند و تیرهای این باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر برانکو یکی،یکی به سنگ می‌خورد. بعد از صحبتهای مسولان سایپا در مورد این که ترابی را به پرسپولیس نمی‌دهند،ویسی هم با جدایی شجاع خلیل‌زاده مخالفت کرد:« عادت ندارم در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم اما در مورد شجاع خلیل‌زاده یک بار برای همیشه می‌گویم او با سپاهان قرارداد دارد و بازیکن ارزشمند و تاثیرگذار سپاهان است. برای خلیل زاده احترام زیادی قائلم و به هیچ وجه حاضر نیستم این بازیکن را از دست بدهم. بنابراین این بازیکن با هیچ قیمتی و هیچ چیزی قابل معاوضه نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: