کد خبر: ۶۶۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
تعداد بازدید: ۵۵۳
درحالی که گفته می‌شود بعد از فینا جام حذفی، به احتمال زیاد پرویز مظلومی از این تیم کنار گذاشته‌ می‌شود، اما خود این مربی همچنان معتقد است طبق قراردادی که دارد در استقلال خواهدماند.
مظلومی همچنان امیدوار به ماندن: تیمی خوب و قدرتمند می‌‌ببندمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،درحالی که گفته می‌شود بعد از فینا جام حذفی، به احتمال زیاد پرویز مظلومی از این تیم کنار گذاشته‌ می‌شود، اما خود این مربی همچنان معتقد است طبق قراردادی که دارد در استقلال خواهدماند.

 

صحبت‌های امروز مظلومی را می‌خوانید: «شایعه ای مطرح شد در یکی از رسانه ها که احتمال رفتن من به تیم صنعت نفت وجود دارد.

 

من صعود این تیم به لیگ برتر را صمیمانه تبریک می گویم و برای صنعت نفت آرزوی موفقیت دارم اما هیچ صحبتی با هیچ تیمی انجام نداده ام. همه تمرکز من روی فینال جام حذفی است و فقط به این مسابقه توجه دارم.

 

ضمن اینکه قرارداد من با استقلال ٢ ساله است و می خواهم پس از قهرمانی در جام حذفی، تیم خوب و قدرتمندی برای فصل آینده ببندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: