کد خبر: ۶۶۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۴۴
پيام صادقيان اين روزها تحركات زيادي براي بازگشت به پرسپوليس دارد و در تلاش است تا با جلب نظر مربيان و مسوولان اين باشگاه، يك بار ديگر سرخپوش شود.

بازيكن سابق ذوب‌آهن كه در ليگ سيزدهم با انتقالش به پرسپوليس ناگهان به ستاره اول فوتبال ايران تبديل شد، در دو سال گذشته روزهاي نااميدكننده‌اي را پشت سر گذاشته است. او در ميانه‌هاي ليگ چهاردهم از پرسپوليس كنار گذاشته شد و در ليگ پانزدهم نيز دو تجربه كاملا ناموفق را در نفت تهران و صباي قم از سر گذراند. او حالا دوباره فرصت خواسته تا به پرسپوليس برگردد و خودي نشان بدهد، اما سوال مهم اين است كه آيا پيام توانسته از فرصت‌هاي قبلي‌اش استفاده كند كه حالا خواهان يك شانس تازه است؟

 

اين دفعه واقعا عوض شده‌ام

حقيقت آن است كه صادقيان در اين مدت بارها از تغيير خودش و بازگشت به مسير رشد و ترقي سخن گفته، اما اين وعده‌ها هرگز محقق نشده است. او اوايل حضورش در نفت تهران گفته بود: «نياز بود دور باشم. نياز بود از مصاحبه، عكس، توجه، تجملات و حاشيه دور باشم. دور از همه چيز. تصميم گرفتم بروم تيم نفت پيش علي‌آقا منصوريان كه كاملا من را مي‌شناسد و مي‌داند چطور بايد من را مديريت كند. تصميم خوبي گرفتم و الان خيلي راضي‌ام و آرامش دارم. اين عهدي بود كه با خودم بستم. يا بايد در 23سالگي فوتبالم به پايان مي‌رسيد يا بايد كلا عوض مي‌شدم. من به همين راحتي به اينجا نرسيدم كه بخواهم موقعيت خودم را از بين ببرم. تصميم گرفتم و عهد بستم با آرامش كار خودم را بكنم و وارد حواشي نشوم. شك نكنيد سر عهدم هستم.» پيام البته با وجود همه اين مسايلي كه در مورد خودش مطرح كرده بود، در نهايت دوران موفقيت‌آميزي را در نفت پشت سر نگذاشت و بين دو نيم‌فصل راهي صبا شد. او اين مرتبه هم ادعا كرد دوران طلايي‌اش يك بار ديگر از راه رسيده است: «خدا را شکر خیلی راضی‌ام. حس خوبی است که دوباره پیش علی آقا دايي آمده‌ام. شک نکنید روزهای خوب پرسپولیس را در صبا تکرار می‌کنم. علی دایی چیزهایی دارد که خیلی ها از آن اطلاعی ندارند.علی آقا بود که من را در 22سالگی به پرسپولیس آورد. همیشه حمایتم کرده است و همه از این موضوع اطلاع دارند. به ایشان مدیونم. اینجا آرامش دارم.» اما حتما مي‌دانيد كه استاد در صبا هم موفق نبودند. حالا لابد اگر برانكو با بازگشت صادقيان به پرسپوليس موافقت كند، پيام مصاحبه ديگري انجام مي‌دهد و باز ضمن تشكر از سرمربي كروات، مدعي مي‌شود به آرامش واقعي رسيده و قصد دارد بتركاند!

 

سير كاملا نزولي

صادقيان در نفت تهران شروع نسبتا اميدواركننده‌اي داشت. او تا هفته يازدهم، جمعا 600دقيقه براي تيم منصوريان به ميدان رفت. پيام در اين مدت دو پاس گل داد و يك گل هم از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. با اين وجود سير نزولي صادقيان خيلي زود شروع شد. او در هفته دوازدهم 73دقيقه ديگر براي نفتي‌ها به ميدان رفت و پس از آن تا پايان هفته هفدهم و جدايي از نفت، ديگر به بازي گرفته نشد. اوضاع براي پيام در صبا هم به شكل مشابهي پيش رفت. دقايق بازي او زير نظر دايي مدام كمتر شد و از هفته نوزدهم تا بيست‌وچهارم، از 90دقيقه به تنها 17دقيقه تنزل پيدا كرد. صادقيان در اين مدت دو پاس گل داد، اما بعدا محو شد. از آن دردناك‌تر اينكه پيام در 6بازي آخر اصلا به ميدان نرفت تا معلوم شود دايي هم از او قطع اميد كرده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: