کد خبر: ۶۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۹۶۲
انصاریان؛
نظرات پیشکسوت قدیمی استقلال و پرسپولیس در مورد فینال جام جذفی می تواند خواندنی باشد.
رحمتی به فکر جبران 7 گل دربی و تراکتورسازی باشد!به گزارش خبرداغ ،علي انصاريان كه اين روزها نامش با فيلم جديدش «حكم تير» بر سر زبا‌ن‌ها افتاده، نيم‌نگاهي هم به فينال جام‌حذفي دارد و براي دروازه‌بان استقلال پيام فرستاد.

 

* نظرت درباره جام‌حذفي فينال چيست؟


اميدوارم هر تيمي كه شايسته‌تر است، قهرمان شود.

 

* يك طرف تيم يحيي و يك طرف استقلال است. دوست داري تيم سابقت قهرمان شود؟


از آن استقلالي كه من با بازيكنانش همبازي بودم، فقط مهدي رحمتي و وحيد طالب‌لو در اين استقلال هستند البته محمد نوازي و فرزاد مجيدي هم كنار تيم هستند. آن‌طرف هم گل‌محمدي است كه نتوانست در بازي آخر ليگ استقلال خوزستان را متوقف كند تا پرسپوليس قهرمان شود. به هر حال نمي‌دانم چه بگويم. من خيلي فرصت نمي‌كنم فوتبال ببينم و حتي باور كنيد دربي را هم نديدم.

 

* پيش‌بيني كه مي‌تواني بكني؟


نمي‌دانم چه بگويم، فقط اميدوارم مهدي رحمتي آن 7 گلي كه در دربي و بازي با تراكتورسازي خورد را اين بار در خرمشهر جبران كند. او نشان داده مرد بازي‌هاي جام‌حذفي است.

 

* براي تماشاي بازي به خرمشهر نمي‌روي؟


تا به حال به خرمشهر نرفته‌ام و دوست دارم براي بازي در يك فيلم جنگي در نقش يك رزمنده به آن مناطق سفر كنم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: