کد خبر: ۶۶۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۰۰۴
آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش در خیابان جمهوری اسلامی خسارت مالی فراوانی را برجای گذاشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 7 ، 107 و 4 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 12:14 امروز به بازار تهران، چهار سوق بزرگ اعزام کرد.

 


امیر هاتفی معاون منطقه 5 عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در طبقه سوم و قسمت پشت بام یکی از پاساژهای چهار سوق که به عنوان تولیدی و انبار کفش از آن استفاده می شد، آتش سوزی رخ داده بود و دود غلیظی از پنجره ها و درب ها به بیرون زبانه می کشید.

 


وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

 


این معاون منطقه در ادامه گفت: آتش نشانان در جریان مهار آتش سوزی 5 عدد سیلندر گاز و 4 عدد پیکنیکی را از محل حادثه خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

 


هاتفی در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و تحویل محل حادثه به مالک تولیدی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 


گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارات مالی برجای ماند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: