کد خبر: ۶۶۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۳۸۴
رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران گفت: نیروهای مدیریت بحران در 4 استان کشور به دلیل رگبار باران، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل و تگرگ در آماده باش کامل قرار دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران گفت: نیروهای مدیریت بحران در 4 استان کشور به دلیل رگبار باران، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل و تگرگ در آماده باش کامل قرار دارند.
 
مهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران در خصوص  هشدار هواشناسی و آماده باش نیروهای مدیریت بحران، اظهار داشت: امروز نیروهای مدیریت بحران در استان‌های  مازندران، گلستان و از بعد از ظهر در  خراسان شمالی و ار ابتدای شب در خراسان رضوی، به دلیل هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به امکان وقوع سیلاب در رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی و دره‌های پر شیب و شرایط مخاطره آمیز به سبب باران و احتمال وقوع تگرگ در مناطق مذکور نیروهای مدیریت بحران با تجهیزات کامل برای خسارات احتمالی  آماده ارائه خدمات هستند.

رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران، تاکید کرد: افراد از توقف و  برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها، تردد غیر ضروری با خودرو، انجام فعالیت‌های ورزشی مانند صعود کوهستانی به سبب وقوع صاعقه و سیلاب در رود دره‌ها در جهت کاهش خسارات خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: