کد خبر: ۶۶۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۲۷
عامل کشتار و سلاخی سگ‌سانان با تلاش یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت ، چندی قبل تصاویری از فردی متخلف که اقدام به کشتار وحشیانه و خرید و فروش پوست سگ‌سانان ازجمله روباه و گرگ می‌نمود، در فضای مجازی منتشر شد.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در این باره گفت: به دنبال انتشار این تصاویر شناسایی عامل کشتارها در دستور کار یگان محیط زیست سراسر کشور قرار گرفت و نهایتا نیروهای یگان محیط زیست آذربایجان‌شرقی موفق شدند هویت متهم را در شهرستان شرافتخانه از توابع شبستر شناسایی کنند.
 
حسین فایق اظهار داشت: نیروهای محیط زیست پس از هماهنگی با دادستان محترم شبستر و اخذ نیابت قضایی به همراه مامورین انتظامی وارد خانه متهم شده و به تفتیش این مکان پرداختند.
 
در جریان بازرسی از منزل این متخلف تعدادی دست و پا متعلق به گرگ و دم روباه به همراه یک اسلحه بادی 5/5 از انبار کاهی در پشت خانه کشف و ضبط گردید.
 
سلاخ سگ‌سانان به دام افتاد +تصاویر
متهم در زمان حضور مامورین در خانه حضور نداشت اما مراتب و کشفیات در حضور مامورین نیروی انتظامی و اعضای خانواده متهم از جمله مادر وی صورتجلسه گردید.
 
در این رابطه با شکایت محیط زیست آذربایجان‌شرقی پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکیل و متهم به زودی برای رسیدگی به جرم به دادسرا احضار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: