کد خبر: ۶۶۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۷۳۲
امروز رخ داد؛
یک باب منزل مسکونی در خیابان بروج شهرستان سمنان طعمه حریق شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان اظهار داشت: در ساعت 14:45 دقیقه بعدازظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی سمنان اعلام شد و مأموران ایستگاه شماره پنج این سازمان به همراه دو دستگاه خودرو و 6 نفر آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

 

سعید اسماعیل‌پور افزود: نیروها پس از رسیدن به محل حادثه، مشاهده کردند که حریق داخل راهروهای واحدهای مسکونی در طبقه اول به علت نامعلومی اتفاق افتاده و کل ساختمان مملو از دود و زبانه‌های آتش در حال سرایت به منازل است.

 

 

 

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان، نیروها به‌سرعت به دو دسته تقسیم شدند و بعد از قطع برق و گاز، گروه اول برای اطفای حریق اقدام کردند.

 

اسماعیل‌پور ادامه داد: دسته دیگر به امدادرسانی به همسایه‌های واحدها و طبقات که در دود گرفتار بودند، شتافتند و ساکنان را به‌جای امن منتقل کردند و آتش‌سوزی مهار شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان خاطرنشان کرد: علت وقوع حریق احتیاج به بررسی بیشتر کارشناسی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: