کد خبر: ۶۶۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۷۶۱
مردم شهر تبریز امروز به مناسبت دیدار تیم تراکتور با النصر همه فوتبالی و به رنگ سرخ درآمده اند
حال و هوای تبریز در آستانه دیدار تراکتور باالنصرآذربایجان منتظر خلق غرور ملی از جنس فوتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، در فاصله زمانی کوتاه مانده به دیدار حساس دو تیم تراکتورسازی با النصر امارات شهر تبریز حال و هوای فوتبالی به خود گرفت.
کاظم شهریاری ، مدیر رسانه ایی تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به باخت سنگین در برابر تیم النصر مردم تبریز با حمایت همه جانبه خود از تراکتور سعی در صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

وی در ادامه افزود: باتوجه به رایگان شدن این دیدار  و حساسیت آن انتظار می رود ظرفیت 70  هزار نفری ورزشگاه یادگار امام تبریز پر شود.

مدیر رسانه ایی تراکتور گفت: باتوجه به اینکه زمان زیادی تا بازی برابر النصر باقی مانده است اما مردم گروه گروه به سمت ورزشگاه یادگار می روند .
وی یادآورشد: تبریز اکنون حال و هوای فوتبالی به خود گرفته است وسعی می کنیم با سه گل جشن صعود را برگزار کنیم.

همچنین کاروانهایی از شهرهای مختلف استان و همچنین استانهای همجوار برای دیدن این  رویداد بزرگ ملی به ورزشگاه آمده اند.

اتوبوسرانی هم سعی در انتقال هواداران به ورزشگاه دارد.

مسئولان دیگر باشگاه تبریز یعنی گسترش فولاد نیز به شدت به تشویق تیم می پردازند و از هواداران خود خواسته اند حمایت از تراکتور را امروز فراموش نکنند.

گفتنی است دیدار تراکتور با النصر در مرحله یک هشتم نهایی دور برگشت ساعت 20 و در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: