کد خبر: ۶۶۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۶۰۰
بانک پارسیان نخستین بودجه ی حسابرسی شده ی سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 را با برآورد 30 درصد افزایش سود نسبت به بودجه 94 منتشر کرده است.
افزایش 30 درصدی سود بانک پارسیان
 بانک پارسیان نخستین بودجه ی حسابرسی شده ی سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 را با برآورد 30 درصد افزایش سود نسبت به بودجه 94 منتشر کرده است.

 بر اساس این پیش بینی، بیش از 81،350 میلیارد ریال سود تهسیلات اعطایی برای سال جاری در نظر گرفته شده که در قیاس با بودجه 94 رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

پیش بینی شده امسال سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری ها با 46 درصد رشد نسبت به بودجه 94 از مرز 7،200 میلیارد ریال عبور کند.

جمع درآمدهای بانک پارسیان برای سال 95 بیش از 88،551 میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به بودجه 94 حاکی از 31 درصد افزایش است.

بنابر بودجه ی اعلامی در سال جاری سود علی الحساب سپرده های سرایه گذاران نسبت به سال قبل 3 درصد بیشتر خواهد بود.

با توجه به پیش بینی افزایش جمع درآمدهای مشاع پارسیان در سال 95 پیش بینی شده در این سال سهم بانک از درآمدهای مشاع به حدود 2،464 میلیارد ریال برسد. این در حالی است که در بودجه ی 94 سهم بانک از این درآمدها (16،556) میلیارد ریال زیان می باشد.

بانک پارسیان برآورد کرده امسال درآمد کارمزدهایش 57 با درصد افزایش به 10،054 میلیارد ریال برسد. اما در مقابل درآمد حاصل از مبادلات ارزی با 97 درصد افت نسبت به بودجه 94 به مبلغ 211 میلیارد ریال پیش بینی شده است. علت بالا بودن نتیجه ی مبادلات ارزی در سال 94 شناسایی مطالبات بانک از بانک مرکزی بابت ارزهای مرجع می باشد.

 با رفع تحریم ها و بر اساس مذاکرات صورت گرفته در خصوص افزایش تعاملات بین المللی و همچنین تغییر شکل انتقال وجوه از حواله به فرم اعتبارات اسنادی انتظار افزایش این نوع کارمزدها وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: