کد خبر: ۶۶۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۴۱۴
جانشین پلیس راه راهور از یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز به سمت تهران و اعمال محدودیت تردد خبر داد.
چالوس و هراز یک طرفه شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: سرهنگ داوود قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در مورد آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت:  تردد در جاده هراز از ساعت 13 امروز از رودهن محدوده مشا به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 نیز تردد خودروها با تخلیه بار داخل جاده از آب اسک به سمت تهران تا ساعت 3 بامداد دوشنبه یکطرفه می شود.

وی ادامه داد: در جاده چالوس نیز از ساعت 14 امروز تردد خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 16:30 دقیقه تردد خودروها از 15 کیلومتری مرزن آباد(دزدبن)به سمت کرج تا ساعت 2 بامداد یک طرفه می شود.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ادامه داد: پیش بینی می کنیم از عصر امروز ترافیک در جاده های منتهی به تهران با حجم موج بازگشت مسافران از قم، شهرهای زیارتی و شمال کشور به صورت مقطعی نیمه سنگین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: