کد خبر: ۶۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۴۳۵
با گذشت سه سال از ساخت فیلم «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، دوباره بحث هایی نسبت به اکران آن شکل گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه بانی فیلم: با گذشت سه سال از ساخت فیلم «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، دوباره بحث هایی نسبت به اکران آن شکل گرفته است.

«رستاخیز»، سه سال بعد

 رئیس سازمان سینمایی به تازگی گفته است: «حمایت علما و‌ روحانیون ‌و صبر و‌ پشتکار احمدرضا درویش زمینه اکران «رستاخیز» را فراهم کرده است». صحبت هایی که از آن بوی خوشایند نمایش عمومی اثر به مشام می رسد. حجت‌ا… ایوبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جدیدترین وضعیت فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: خوشبختانه به نقاط خوبی در مورد روشن شدن تکلیف این فیلم رسیدیم و با این وصف این فیلم به زودی اکران می‌شود. در این راستا حمایت علما و‌ روحانیون ‌و صبر و‌ پشتکار احمدرضا درویش بسیار به این نتیجه کمک کرد. انشاا… این فیلم به زودی اکران خواهد شد.

اکران «رستاخیز» که به ماجرای حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) می‌پردازد، چند سالی است که در هاله ابهام قرار گرفته است و سازندگان حاضر به استفاده از هاله نورانی بر چهره حضرات معصومین در این فیلم نمی شوند.

این در حالی است که تقی علیقلی‌زاده در واکنش به صحبت‌های ایوبی در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «رستاخیز» فیلمی نیست که بتواند روی زمین بماند؛ چون با مجوزهای قانونی ساخته شده و طبیعی است که مشکلاتش باید به دست وزارت ارشاد حل شود. پیچیدگی‌ها و مسائل و مشکلات این فیلم از سوی علی جنتی، ایوبی و حوزه هنری به عنوان پخش‌کننده و نهاد دولتی، در حال پیگیری است که خود ما نیز در این راستا تلاش می‌کنیم.

تهیه‌کننده «رستاخیز» ادامه داد: امیدواری‌ها و خوش‌بینی‌هایی در جهت اکران این فیلم وجود دارد. من نیز مانند ایوبی امیدوار به اکران آن هستم اما برای اینکه بگوییم به زودی اکران می‌شود، زود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: