کد خبر: ۶۶۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۹۹۷
در صورت حضور در لیست مازاد؛
مدافعان باسابقه تیم پرسپولیس برای فصل بعد برنامه ویژه ای دارند.
ائتلاف غافلگیرکننده دو پرسپولیسی برای فصل نقل‌و انتقالاتبه گزارش خبرداغ،در شرایطی که باشگاه پرسپولیس رسما لیست مازاد خود را اعلام نکرده و حتی درباره بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده اطلاع رسانی نداشته است، بحث عدم تمایل برانکو ایوانکوویچ به حفظ دو کاپیتان این تیم یعنی محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی مهمترین موضوع نقل و انتقالاتی این روزهای باشگاه محسوب می شود.

 

در همین زمینه دو مدافع پرسپولیس که منتظر اعلام رسمی باشگاه هستند تا تکلیف خود را برای فصل بعد بدانند با هم قرار گذاشته اند که در صورت جدایی از این تیم به یک پیشنهاد  مشترک پاسخ مثبت بدهند و فصل آینده را در یک تیم بازی کنند.

 

این اتفاق در صورت قطعی شدن  از این منظر جالب خواهد بود که در تاریخ باشگاه پرسپولیس سابقه نداشته که در پایان یک فصل دو کاپیتان تیم جدا شوند وفصل بعد را مجددا در تیمی دیگر کنار هم بازی کنند.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: