کد خبر: ۶۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۵۱۴
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قصد دارند دروازه‌بان اول فصل پیش پرسپولیس را به تبریز بیاورند.

اخراجی‌ها در تبریز/ گسترش فولاد مشتری سوشا شدبه گزارش خبرداغ به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیوستن علی‌رضا بیرانوند به  پرسپولیس و تمدید قرارداد لوبانف با این تیم، به نظر می‌رسد سوشا مکانی، سنگربان جنجالی سرخپوشان از جمع شاگردان برانکو جدا خواهد شد.  


به همین دلیل مسئولان گسترش فولاد تبریز خواهان جذب این دروازه‌بان شده‌اند و مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز خواهند کرد. 

از سوی دیگر خبر می‌رسد کرار جاسم محمد، بازیکن جنجالی پیشین استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که سابقه اخراج از این تیم را هم دارد برای تماشای دیدار تیم سابقش مقابل النصر امارات در یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا به این شهر سفر کرده است. با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت دائم‌العمر کرار از حضور در تیم‌های لیگ‌های ایرانی، دلیل اصلی حضور یاغی پیشین آبی‌ها در تبریز مشخص نیست. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: