کد خبر: ۶۶۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۶۱
در انگلیس رخ داد؛
پلیس بریتانیا در پی آزار و اذیت کودکان انگلیسی به بیش از 3 هزار کودک آزار اخطار کرد از کودکان در سراسر انگلستان دور بمانند.
اخطار پلیس بریتانیا به 3هزار کودک آزاربه گزارش خبرداغ به نقل از ایران، در بیانیه پلیس عنوان شده که این افراد کودک آزار با توجه به جرایم مرتکب شده خود در گذشته باید از کودکان دوری کنند و تحت هیچ شرایطی به آنها نزدیک نشوند، در غیر این صورت دستگیر خواهند شد.


روز گذشته خبر نگران‌‌کننده دیگری از سوی پلیس بریتانیا منتشر شده که نشان می‌داد روزانه 70 کودک در سراسر انگلستان با انگیزه‌های گوناگونی ناپدید می‌شوند و با توجه به آمارهای منتشر شده وضعیت کودکان در بریتانیا بسیار اسف بار و نگران‌کننده است.

 

تمامی بزهکارانی که به آنها هشدار داده شده در گذشته یک یا چند بار به جرم آزار کودکان دستگیر و زندانی شده‌اند.

 

به گفته پلیس بسیاری از کودکان با خرید هدایایی توسط مهاجمان اغوا می‌شوند و مورد آزار و تعرض قرار می‌گیرند.

 

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد اغلب مهاجمان کودک‌آزار در زمان حمله تحت تأثیر الکل و مواد مخدر هستند.

 

بنابراین وضعیت نگران‌کننده کودکان در بریتانیا پلیس را بر آن داشته تا با صدور چنین هشداری بزهکاران را از کودکان دور نگه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: