کد خبر: ۶۶۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۵۳۵
شاخص بورس تهران که در این روزها با فراز و فرودهای نه چندان قابل پیش بینی همراه است در آخرین روز معاملات هفته به رشد خود ادامه داد تا کانال 76 هزار و 400 را کند.

شاخص کل بورس 120 واحد رشد کردشاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با 120 واحد افزایش به مقدار 76 هزار و 413 واحد رسید، همچنین شاخص هم وزن نیز 33 واحد افزایش یافت.

نماد شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پالایشگاه نفت اصفهان و صنایع مس ایران بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و نماد شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نفت و گاز پتروشیمی تامین ( تاپیکو) سعی کردند تا شاخص را در مقدار پایین تری نگه دارند.

در معاملات امروز تالار شیشه ای مشارکت ملی نفت ایران و مشارکت شهرداری سبزوار با صف خرید مواجه شدند و در مقابل سایپا آذین، داروسازی فارابی و سرامیک صنعتی اردکان شاهد صف های فروش بودند.

ارزش معاملات امروز به 242 میلیارد و 681 میلیون و 100 هزار تومان بالغ شد که این مبلغ ناشی از دست به دست شدن 954 میلیون و 393 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله در 71 هزار و 968 نوبت معامله بود.

در آخرین روز از معاملات این هفته نمادهای معاملاتی شرکت معدنی املاح و شرکت ملی سرب و روی ایران بازگشایی و همچنین نمادهای معاملاتی سایپا شیشه، شرکت پتروشیمی فناوران، سیمان خوزستان،گروه دارویی سبحان،صنایع مس شهید باهنر، فولاد امیر کبیر کاشان و ماشین سازی نیرو محرکه متوقف شدند.


منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: