کد خبر: ۶۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۴۹۹
رضا گوچی و پیشنهادهایی که باعث می شود به پرسپولیس نیایدچهار تیم هلندی به مهاجم تیم ملی پیشنهاد داده اند که فصل بعد به آنها ملحق شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا قوچان نژاد هیچگاه صریحا درباره حضور در فوتبال ایران و بازی در یک تیم لیگ برتری حرف نزده است. او آخرین بار وقتی با این سوال روبرو شد به خبرآنلاین گفت: «شاید به ایران بیایم و برای یک تیم مشهدی بازی کنم. تیمی مثل ابومسلم.» فعلا که ابومسلم جایی در لیگ برتر ندارد و انگار زمینه هم برای بازگشت این بازیکن مهیا نیست. در حالی که این روزها شایعاتی درباره انتقال این بازیکن به پرسپولیس مطرح می شود، خبر دیگری هم رسید مبنی بر اینکه 4 باشگاه هلندی خواهان جذب رضا هستند. او از فوتبال هلند رشد کرد و توانست به بلژیک برود و سپس سر از انگلیس در بیاورد. nec که قبلا جهانبخش را در اختیار داشته، اوترخت که به پلی آف یورو لیگ صعود کرده، هیرنوین تیم سابق رضا و توئنته 4 تیمی هستند که خواهان عقد قرارداد با رضا هستند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: