کد خبر: ۶۶۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۸۹
در ایلام رخ داد؛
جسد 2 مرد عصر یکشنبه در پایین دست شهر شباب از توابع شهرستان چرداول در استان ایلام کشف شد.
کشف 2 جسد ناشناس در شهرستان چرداولبه گزارش خبرداغ،دادستان انقلاب و عمومی چرداول شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعتی پیش گزارش مردمی مبنی بر رویت و کشف 2 جسد در حد فاصل شهر شباب و روستای جوبشله از توابع بخش شباب دریافت شد و به سرعت اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی به محل اعزام شدند.


صادق پرواسیده با اشاره به حضور خود و عوامل انتظامی، آگاهی و همچنین بازپرس ویژه قتل در محل حادثه افزود: براساس بررسی های اولیه ماموران انتظامی و آگاهی شهرستان 2 مقتول از اهالی شباب هستند و یک نفر آنها متاهل و 30 ساله و دیگری جوانی حدود 17ساله است.


وی اظهار کرد: پس از بازبینی محل حادثه، اجساد به دستور بازپرس ویژه قتل دادگستری شهرستان چرداول برای بررسی کامل و علت، چگونگی و زمان مرگ به پزشکی قانونی ایلام فرستاده شد.
دادستان انقلاب و عمومی چرداول یادآور شد: دستگاه قضایی و پلیس همه تلاش خود را برای دستگیری قاتل یا قاتلین این حادثه در سریع ترین زمان بکار می گیرد.
شهرستان چرداول در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: