کد خبر: ۶۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۵
در اندونزی؛
براثر رانش زمین در غرب اندونزی 17 دانشجوی چند دانشگاه کشته و 6 دانشجوی دیگر ناپدید شدند.
رانش زمین جان 17 دانشجو را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حدود 70 دانشجو از دانشگاه های مختلف اندونزی روز یکشنبه در یک تور آبشار در استان سوماترای شمالی شرکت کرده بودند که با باران های سیل آسا و رانش زمین مواجه شدند.
خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) روز دوشنبه اعلام کرد تاکنون اجساد 17 دانشجو از زیر خاک و یا در حاشیه رودخانه با فاصله چند کیلومتری از محلی که رانش زمین اتفاق افتاده پیدا شده است.


مقامات محلی سوماترا شمالی اعلام کردند تاکنون به دلیل وضعیت طبیعی منطقه دو جسد به پناهگاه منتقل شده است در حالی که 15 جسد هنوز در ساحل رودخانه و محل رانش زمین برجای مانده است.
150 امدادگر برای پیداکردن اجساد به منطقه اعزام شده اند و جستجو برای یافتن دیگر اجساد ادامه دارد.


باران های فصلی در اندونزی که از 17 هزار جزیره تشکیل شده است اغلب باعث جاری شدن سیل و رانش زمین شده و هر سال جان ده ها نفر را می گیرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: