کد خبر: ۶۶۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۴۷۵۹
نايب رئيس هيات مديره بانك سرمايه : تجديد حيات ساختاري بانك در گرو فعاليت هاي بخش ارزي استنايب رئيس هيات مديره و معاون بين الملل بانك سرمايه در نشست روسا و معاونان ارزي شعب بر اهميت بخش بين الملل در پيشبرد اهداف بانك تاكيد نمود.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، دكتر باقري، نايب رئيس هيات مديره و معاون بين الملل اين بانك در نشست مديران ارشد بين الملل بانك سرمايه با روسا و معاونان شعب ارزي كه در محل ساختمان مركزي اين بانك برگزار شد با اشاره به اهميت بخش بين الملل و ارزي در پيشبرد اهداف كلان بانك اظهار داشت: بانك سرمايه جهت دستيابي به اهداف خود نيازمند همكاري هر دو بخش ارزي و ريالي است و در آينده نزديك تجديد حيات ساختاري بانك حول محور فعاليت هاي بخش بين الملل و ارز خواهد بود.
 
وي افزود: طي دوران تحريم، نظام بانكداري ايران از فعاليت ها و تغييرات بانكداري روز دنيا عقب ماند كه بايد اين عقب افتادگي جبران گردد و در اين زمينه بانكي موفق تر است كه بتواند پيش از ساير بانك ها، دانش روز دنيا در اين حوزه را كسب كرده و به پرسنل خود منتقل نمايد تا با بهره گيري از اين دانش و جذب مشتريان بالقوه در زمينه ارز و بين الملل بتواند منافع بيشتري كسب نمايد.
 
معاون بين الملل در بخش ديگري از سخنان خود به اهميت كار گروهي و لزوم همدلي و همزباني در پيشبرد بهتر امور اشاره كرد و از تيم جديد مديريتي در حوزه بين الملل بانك نيز درخواست نمود با بررسي هاي لازم مشكلات موجود را مرتفع كرده تا بانك بتواند به اهداف تعيين شده در بخش بين الملل دست يابد.
 
دكتر باقري همچنين با اشاره به مخاطرات موجود در فعاليت هاي بين المللي از همكاران خواست تا با دقت و در عين حال سرعت به امور مشتريان رسيدگي نمايند تا در نهايت هم مشتريان و هم بانك به منافع خود دست يابند.
 
شايان ذكر است در پايان اين نشست حكم قائم مقامي معاونت بين الملل به محمدرضا حاج علي اعطا گرديد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: