کد خبر: ۶۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۸
اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند.

عارف: دستوری وجود ندارد که باید در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم /مستقلین را از خود می‌دانیم

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند و او طی سخنانی در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم، گفت: در این زمینه که ما باید در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم، دستوری وجود ندارد و مبنا باید اخلاق باشد.

وی افزود: ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم و در بحث حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و رفع معضلات اجتماعی در کنار سایر جریان‌ها حرکت می‌کنیم و در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل وجود ندارد.

عارف تأکید کرد: مهمترین مسأله مردم در کشور اشتغال و معیشت است و ما مستقلین و اعتدال‌گرایان را از خود می‌دانیم.

همچنین در ابتدای این مراسم قدرتعلی حشمتیان با ارائه گزارش کوتاهی از شکل‌گیری جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، گفت: در این انتخابات مردم حرف آخر را زدند و انتظار دارند به خواسته آنان که رفع مشکلات است و در این زمینه اعتقاد ما بر این است که مجل دهم باید مانند خانه احزاب توسط هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقلین و اعتدال‌گرایان اداره شود.


در ادامه محسن مهرعلیزاده به نمایندگی از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان،‌ اظهار کرد: اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدال‌گرایان با هم قرابت دارند و در اکثر حوزه‌ها لیست مشترکی ارائه کرده‌اند و بنابراین منتخبین آنها نیز می‌توانند در مجلس همدل و همراه باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: