کد خبر: ۶۶۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۸۱
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود نوشت: «برخی ها خط ميدن، به قول خودشون جريان سازی كنن تا استقلال و رحمتی رو بزنن.»

واکنش رحمتی و بیانیه باشگاه به درگیری اش با یک استقلالی؛ خبرسازی دروغ و كثيف کار کسانی است که دستشان از استقلال كوتاه شده!بعد از تساوی استقلال و صبای قم خبر درگیری سید مهدی رحمتی و دکتر امین نوروزی پزشک استقلال منتشر شد.

 

رحمتی صبح امروز در واکنش به این موضوع در صفحه اجتماعی خود نوشت:

 

«این روزها، دشمنان استقلال برای تخریب تیم و قهرمان نشدن دست به هر کاری می زنند.

 

این فصل، به انتشار بیش از حد اخبار کذب و دروغ عادت کرده ام. چون اونایی که دستشون از استقلال کوتاه شده نمی خوان این تیم موفق بشه و هوادارا شاد باشن. خط میدن، به قول خودشون جریان سازی کنن تا استقلال و رحمتی رو بزنن. خدا ناظر بر همه رفتار و عملکرد ماهاست.

 

من از سال ٧٩ دکتر نوروزی رو می شناسم و همیشه در مصدومیت ها و سختی ها کنارم بوده. اونایی که منو و دکتر رو می شناسن می دونن که دکتر برای من مثل برادر بزرگه. خبرسازی دروغ و کثیف آخرش راه به جایی نمی بره.

 

اینجا باز هم از زحمات دکتر نوروزی، دکتر ستوده و خانم محمدی تشکر می کنم که همیشه به من لطف دارن.»

 

باشگاه استقلال هم در واکنش به این خبر بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

 

«پیرو خبر منتشر شده در برخی روزنامه ها مبنی بر اختلاف و درگیری رحمتی و دکترنوروزی در رختکن استقلال پس از دیدار با صبای قم، باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر از اصحاب رسانه تقاضا دارد تا در انتشار چنین اخباری به گمانه زنی نپرداخته و از انتشار اکاذیبی از این دست به شدت پرهیز کنند.

 

روابط حسنه دکتر نوروزی با بازیکنان استقلال به ویژه کاپیتان رحمتی برای همه امری آشکار بوده است و بازیکنان استقلال همیشه بر حفظ احترام وی تاکید داشته و دکترنوروزی همواره طی سال های گذشته، نه تنها به عنوان پزشک بلکه به مانند برادری بزرگتر و دلسوز در کنار بازیکنان بوده و همیشه از ارکان اصلی موفقیت استقلال به شمار می رود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: