کد خبر: ۶۶۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۶۱۴
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، علی لاریجانی را گزینه مناسب تری برای ریاست مجلس دهم دانست و گفت: اگر رییس مجلس بی تجربه باشد، ممکن است جلسات مجلس به بن بست و بحران کشیده شود.

ترقی: لاریجانی گزینه مناسب تری برای ریاست مجلس استبه گزارش خبرداغ به نقل ازایرنا، حمیدرضا ترقی گفت: هماهنگ کردن و مدیریت نزدیک 290 نماینده که دارای سلایق و عقاید گوناگون هستند کار بسیار دشواری است که نیاز به تجربه فراوان دارد.

وی ادامه داد: نزدیک 70 درصد نمایندگان مجلس دهم تجربه نمایندگی را ندارند و با آیین نامه داخلی و چگونگی قانون گذاری آشنا نیستند، بنابراین کسی باید در راس مجلس بنشیند که قدرت جمع کردن مباحث در جلسات و کنترل آن را داشته باشد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: اگر رئیس مجلس از قبل این امور را تمرین نکرده باشد و بی تجربه باشد ، ممکن است جلسات مجلس به بن بست و بحران برسد.
ترقی ادامه داد: با این تفاسیر معتقدم که آقای لاریجانی امتیازات بیشتری را نسبت به آقای عارف دارد. 
نماینده اسبق مجلس همچنین اظهار داشت: اگر آقای عارف مدتی را در مسوولیت نایب رئیس در کنار آقای لاریجانی مشغول فعالیت شود، ممکن است توانایی لازم را برای مدیریت مجلس به دست آوردند و در سال های بعدی رئیس مجلس مناسبی شوند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: