کد خبر: ۶۶۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۳۸۶
دروازه بان پرسپولیس در آخرین لحظات قبل از دیدار با راه آهن تغییر کرد.
دلیل تغییر گلر روز گذشته درحالی الکساندر لوبانف وظیفه حراست دروازه پرسپولیس را عهده دار شد که قبل از این بازی صحبت از حضور  سوشا مکانی درون دروازه سرخپوشان بود.

 

برانکو در دو تمرین آخر پرسپولیس وقتی نفرات اصلی اش را مشخص کرد سوشا به عنوان گلر این تیم برابر راه آهن انتخاب شد و حتی دستیاران سرمربی پرسپولیس می دانستند که قرار است او به میدان برود. اما در جلسه پیش از بازی که ظهر دیروز برگزار شد ناگهان لوبانف جای مکانی را گرفت تا اطرافیان برانکو از این تصمیم وی متعجب شوند.

 

اینکه چه اتفاقاتی شب بازی رخ داده که برانکو نظرش را تغییر داده است، سوالی بی پاسخ است که فقط مرد کروات می تواند پاسخ آن را بگوید. البته برخی بر این نظر هستند که نیمکت نشینی مکانی تصمیم مدیریتی بوده است و برانکو از نقطه نظر فنی تصمیم داشت برابر راه آهن از سوشا مکانی استفاده کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: