کد خبر: ۶۶۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۳۱
نام سه بازیکن را برانکو لو داد و سه خرید دیگر هم توسط دکتری که به او نزدیک است رونمایی شد.
نام شش خرید پرسپولیس لو رفت؛ تور بزرگ برانکو برای صید ملی‌پوشاندر کنفرانس مطبوعاتی امروز برانکو ایوانکوویچ نام سه خرید فصل آینده پرسپولیس پرده‌برداری شد.

 

برانکو گفت علی فاطمی که برای نیم‌فصل به راه آهن رفته بود را به تیم برمی‌گرداند. ضمن این که محمدحسین کنعانی‌زادگان و حسین ماهینی را هم از ملوانِ لیگ یکی شده به تیمش اضافه می‌کند. برانکو در صحبت‌هایش از خرید این سه بازیکن  پرده برداشت.

 

اما در این چند ساعت مشخص شد که پرسپولیس در حال مذاکره با سه بازیکن دیگر هم هست. خسرو خرم که در زمان بلاژویچ دکتر تیم‌ملی بود و همچنان رابطه نزدیکش با برانکو را حفظ کرده، خریدهای جدید پرسپولیس را لو داد. 

 

خرم در صفحه فیس‌بوکش لیستی یازده نفره از تیم فصل آینده پرسپولیس را رونمایی کرد که در آن سه بازیکن جدید دیده می‌شوند. مهدی ترابی از سایپا، فرشید باقری از صبای‌قم و وحید امیری از نفت‌تهران سه بازیکنی هستند که در حال مذاکره با پرسپولیس هستند. 

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: