کد خبر: ۶۶۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده خبر داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز شنبه 25 اردیبهشت، در برخی مناطق دامنه‌های البرز مرکزی و روز یکشنبه 26 اردیبهشت، در برخی نقاط شرق و جنوب شرق در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: طی این دو روز به دلیل وزش باد شدید، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و در برخی مناطق جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده افزایش دما برای اکثر نقاط کشور رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 26 اردیبهشت، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 33 و 22 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 27 اردیبهشت، کمی ابری، گاهی وزش باد، در اواخر وقت وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 35 و 24 درجه سانتیگرا پیش‌بینی می‌شود.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: