کد خبر: ۶۶۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۶۰۶
پرسپوليس يك پيروزي حياتي در برابر گسترش فولاد به دست آورد و با اين سه امتياز، دوباره به كورس قهرماني برگشت.
دو جمله کلیدی / بزرگترین تفاوت پرسپوليس يك پيروزي حياتي در برابر گسترش فولاد به دست آورد و با اين سه امتياز، دوباره به كورس قهرماني برگشت. اين اتفاق در حالي رخ داد كه شايد اگر سرخپوشان در بازي هفته قبل برابر نفت تهران كمي به هوش‌تر بازي مي‌كردند، الان در وضعيت بسيار بهتري براي كسب عنوان قهرماني قرار داشتند.

 

نمايش پرسپوليس برابر گسترش، تفاوت‌هاي زيادي با نوع بازي اين تيم مقابل نفت داشت. مهمترين فرق بازي ورزشگاه يادگار، در اين بود كه پرسپوليسي‌ها از مسابقه قبلي عبرت گرفتند و سعي كردند هيچ توجهي به نتايج مسابقات همزمان نداشته باشند. در پايان اين ديدار، چند ويديو از رختكن پرسپوليس و حاشيه زمين منتشر شده كه در آنها نكات قابل تاملي به چشم مي‌خورد.

 

مثلا بين دو نيمه، زماني كه بازيكنان پرسپوليس آماده ورود به زمين مي‌شوند، مهدي طارمي را مي‌بينيم كه در آخرين جملات خطاب به حلقه بازيكنان مي‌گويد: «ما نبايد كاري به نتيجه بازي استقلال داشته باشيم. اصلا آنها ببرند، به ما چه؟ ما فقط بايد برويم بالا و 4 يا 5 يا 8گل بزنيم و هرچقدر توانستيم تفاضل گل‌مان را بهتر كنيم.» در ويديويي ديگر بلافاصله بعد از سوت پايان بازي، يك نفر از كنار زمين خبر باخت استقلال تهران در مسابقه همزمان را به كاميابي‌نيا مي‌دهد.

 

واكنش كمال اما فوق‌العاده ساده است: «خب، خدا را شكر!» اين در حالي است كه منابع نزديك به پرسپوليس از فقدان شديد تمركز بازيكنان در بازي با نفت خبر مي‌دادند. از قرار معلوم همه حواس سرخپوشان در آن ديدار به اتفاقات ساير مسابقات بود و همين مساله باعث شد از انجام ساده‌ترين كارهاي تاكتيكي و تركيبي عاجز بمانند.

 

حالا بايد ديد استراتژي پرسپوليس براي بازي آخر برابر راه‌آهن چيست؟ الگوي ناكام مسابقه با نفت را پياده مي‌كنند و جام را به هواي لطف يحيي از دست مي‌دهند يا مثل بازي با گسترش فكرشان را فقط به بازي خودشان مي‌دهند و ثمرش را مي‌بينند؟

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: