کد خبر: ۶۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۹۸
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال بعد از تمرین امروز (پنجشنبه) به اردوی آبی پوشان رفت.
درخواست افشارزاده از استقلالی‌ها؛ بازی با تراکتورسازی فراموش کنید
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آخرین تمرین استقلالی ها پیش از مصاف با صبای قم در زمین شماره دو آزادی انجام شد.


در ابتدای این تمرین پرویز مظلومی سرمربی تیم با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست بدون توجه به نتایج سایر دیدارها به مسابقه با صبا و پیروزی در آن فکر کنند. مرور تاکتیک های گلزنی و شوت زنی محور اصلی این تمرین بود.


دو بازیکن شیحی و پروپئیچ به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند. منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی از کسانی بودند که این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.


بعد از این تمرین بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه به همراه شهاب جهانیان از اعضای هیات مدیره استقلال به اردوی این تیم رفت و ضمن روحیه دادن به بازیکنان، خطاب به آنها گفت: دیدار با تراکتورسازی را فراموش کنید و تنها به پیروزی برابر صبا فکر کنید. این پیروزی مقدمه قهرمانی شما در جام حذفی است و مطمئنم شما توانایی موفقیت را در هر دو بازی باقیمانده دارید.


جهانیان در ادامه خطاب به بازیکنان گفت: شما تا همین جای فصل هم پرتلاش بوده اید و با غیرت کار کرده اید و کار بزرگی انجام داده اید و اطمینان دارم در دو دیدار بعدی می توانید دل هواداران را شاد کنید.


دیدار تیم های استقلال و صبای قم در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فردا (جمعه) ساعت 18 در قم برگزار می شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: