کد خبر: ۶۶۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۴۰۱
سرمربی پرسپولیس در یک قدمی جام قهرمانی لیگ پانزدهم قرار دارد و در آخرین نشست این فصل حضور یافت و به سوالات پاسخ داد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

برانکو: باید به بهترین شکل ممکن فصل را پایان دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در ابتدای صحبت هایش گفت: سلام صمیمانه خدمت همه دوستان و عذرخواهی بابت تاخیرم در این نشست. این طبیعی نیست که من دیر حاضر شوم و باید با شیرینی می آمدم چون آخرین نشست ما در این فصل است. تشکر می کنم از همکاری صمیمانه که همه کمک زیادی این فصل به ما کردید. شما با نوشته های خود و ما با تلاش جمعی توانستیم شادی را به هواداران اهدا کنیم.


وی ادامه داد: چیزی که خیلی از من سوال می شود این است که نظرت درباره لیگ ایران چگونه است. من باید بگویم در این لیگ هر تیمی می تواند تیم دیگری را ببرد. مثل سال گذشته تا آخرین ثانیه قهرمان مشخص نخواهد شد. علیرغم اینکه استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی مبارزه بین استقلال خوزستان و ما خواهد بود. ما راه آهن را پیش رو داریم. این تیم گربه سیاه ما بوده است. قطعا انتظار بازی سختی را خواهیم داشت. برای این حرفم دلیل دارم و کافی است دو بازی اخیر این تیم را دیده باشید. بازی آخر برابر سپاهان که قهرمان فصل پیش بوده را برده اند و شکست برابر استقلال خوزستان علیرغم شکست استحاق آن را نداشتند. هیچکس فکر نکند آنها فردا تسلیم خواهد شد و مطمئن هستم هم مربی و هم بازیکنان دوست دارند پیروز شوند و این تعهدی است به باشگاه شان. آنها شانس حضور در لیگ برتر فصل آینده را خواهند داشت و بازی برای تماشاگران جالب خواهد بود.


برانکو در مورد شرایط پرسپولیسی ها گفت: در ترکیب فردا ما کمندانی، خالقی فر و کفشگری حضور نخواهند داشت و مصدوم هستند. علیرغم هر نتیجه ای در بازی فردا من به بازیکنانم افتخار می کنم و از آنها تشکر می کنم. انتظارم این است که بازی را ببریم. با هم و به همراه تماشاگران به بهترین شکل ممکن فصل را پایان دهیم.

برانکو در واکنش به سوال سرمربی راه آهن که مدعی شد بازی فردا بسکتبال نیست گفت: او حق دارد. من هیچ وقت نگفتم قهرمانیم و گفتم قهرمان خواهیم بود. هیچ وقت نگفتم برابر تیمی با چند گل برنده خواهیم شد. هدف من و هدف پرسپولیس اولین هدفمان همیشه برد است. بعضی اوقات با تعداد گل بیشتر و بعضی اوقات با تعداد گل کمتر. برای همین فوتبال بازی غیرقابل پیش بینی است. ما در برابر ذوب بازی را باختیم اما 10 شانس گل داشتیم. پنالتی گل نشده برابر این تیم ضعیف ترین شانس گل ما بود اما ما باختیم. راه آهن تیمی است که با مربی جدید فلسفه خود را تغییر داده و تفاوت دارد. هرگز به این فکر نکردم که با چند گل پیروز شویم. خواست هواداران قابل احترام است اما ما تلاش می کنیم بازی را ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: