کد خبر: ۶۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۴۴۳
سوت قهرمانی/ ترکی مهمترین بازی فصل را داوری می کندسه بازی هفته پایانی لیگ تکلیف قهرمان را مشخص می کند و باید دید در نهایت کدام داور سوت قهرمانی لیگ را به صدا در می آورد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت کننده هفته پایانی لیگ برتر فوتبال فصل ۹۴-۹۵ را اعلام کرد. با توجه به اینکه تکلیف قهرمان این دوره از لیگ برتر در هفته پایانی مشخص خواهد شد قضاوت این بازی‌ها به شدت تاثیرگذار است. بازی پرسپولیس-راه آهن را که روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود تیم «رضا کرمانشاهی - رضا سخندان - بابک داوری» قضاوت می‌کند.

دیگر بازی مهم هفته یعنی استقلال خوزستان- ذوب آهن هم که در اهواز انجام خواهد شد توسط تیم «محسن ترکی - محمدرضا ابوالفضلی - تورج عیوض محمدی» سوت زده می‌شود. بازی صبای قم - استقلال تهران هم که در قم برگزار می‌شود با توجه به اینکه استقلال اندک شانسی برای قهرمانی دارد بازی مهمی است. تیم داوری «بیژن حیدری - آرمان اسعدی - علی دودانگه» این بازی را قضاوت می‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: