کد خبر: ۶۶۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۴۶۹
مربی پرسپولیس مطرح کرد؛
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از نظر روحی و روانی بازیکنان برای تنها مسابقه‌ای که باقی‌مانده و حکم فینال را دارد، آماده شوند.
پرسپولیسی‌ها با رعایت این نکات قهرمان خواهند شدعلیرضا امامی‌فر در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: استقلال و خوزستان در این فصل شرایط خوبی داشت و توانست خود را به تیم های صدر جدول برساند، اما پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی به دست آورد و نتایج قابل قبولی نیز گرفت.

 

وی افزود: پرسپولیس با توجه به نتایجی که به دست آورده، هم از نظر فنی و هم از نظر هویت فوتبالی لیاقت قهرمانی را دارد.

 

مربی پیشین سرخپوشان تصریح کرد: پرسپولیس عملکرد خوبی برابر گسترش فولاد تبریز داشت. هنگامی که بازیکنان گل اول را به ثمر رساندند، گسترش برای جبران نتیجه، حملات زیادی انجام داد و به همین خاطر پرسپولیسی ها توانستند از فضای خالی خط حمله گسترش استفاده کنند و این چهار گل را به ثمر برسانند.

 

امامی‌فر اضافه کرد: البته این اتفاق ممکن است برای بازی با راه آهن هم صدق کند زیرا راه آهنی ها برای بقاء در لیگ نیاز به سه امتیاز مسابقه دارند و به همین خاطر با تمام توان و برای گلزنی به میدان می روند و پرسپولیسی ها نیز مانند این مسابقه می توانند فضای خالی موجود در خط دفاع را هم استفاده کرده و گل به ثمر برسانند.

 

وی  در رابطه با اشتباهاتی که باعث گل خوردن پرسپولیس می شود، ادامه داد: متاسفانه این اشتباه در اول فصل گریبان پرسپولیس را گرفته است؛ زیرا خط دفاع به یک ثبات نرسیده و این اتفاقات باعث شده که ترکیب دفاعی پرسپولیس عوض شود و گل هایی به ثمر برسد.

 

مربی پیشین پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با راه آهن باید تمام تمرکزش را روی گلزنی متمرکز کند و تفاضل خودش را بالا ببرد. البته از طرفی ذوب آهن هم تیم خوب و قدرتمندی نشان داده که فکر می کنم برای استقلال خوزستان مشکل ساز شود. امیدوارم پرسپولیس اگر برخی مسائل را رعایت کند به قهرمانی برسد.

 

امامی‌فر ادامه داد: البته در حال حاضر تنها یک مسابقه از لیگ باقی مانده و در این مواقع بحث روحی و روانی بسیار مهم است. کادر فنی باید بازیکنان را برای یک بازی حساس و مهم آماده کند و انگیزه بازیکنان را نیز بالا ببرند زیرا همه چیز به همین یک مسابقه بستگی دارد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: