کد خبر: ۶۶۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۰۳
تنها شرط ابقای مظلومی؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در فینال جام حذفی باید سهمیه آسیایی بگیرد.
شوک در باشگاه استقلال/ امکان برکناری مظلومی قبل از فینال جام حذفیامروز در خبرها داشتیم "پرویز مظلومی در استقلال ماندنی شد" اما این تمام ماجرا نیست. هیات مدیره آبی‌های تهرانی امروز تشکیل جلسه دادند و در آن وضعیت ادامه همکاری پرویزخان با استقلال را بررسی کردند که در نهایت به یک تصمیم ختم شد؛ ابقای مشروط مظلومی برای فصل بعد!

 

طبق اخباری که امروز منتشر کردیم در جلسه امروز هیات مدیره استقلال مقرر شد تا برکناری پرویز مظلومی تا پایان لیگ برتر به تعویق بیفتد و این مربی یک بازی دیگر فرصت داشته باشد.

 

حالا نکته اینجاست که پرویز مظلومی در صورتی در فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال خواهد نشست که صبای قم را شکست داده و سهمیه آسیایی را کسب کند. در غیر اینصورت باید منتظر هر اتفاق غیرمنتظره‌ای روی نیمکت آبی‌ها باشیم.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: