کد خبر: ۶۶۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۷۳۵
در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر اتفاقاتی افتاد که بیش از قبل شک و تردیدها را برانگیخت.
در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، تنور اتهام‌ها داغ شد. حالا همه به همدیگر اتهام می‌زنند. از رضا ناصحی و داود نوشی‌صوفیانی تا بختیار رحمانی. بازیکنایی که بعد از پایان بازی مجبور به دفاع از خود شدند. تصاویری از اشتباهات این بازیکنان را مرور می‌کنیم.

 

1- نوشی‌صوفیانی در این بازی چهار گل بد خورد. گل سوم و چهارمش به دلیل هنر بازیکن گلزن خیلی به چشم نیامد. ولی گل اول و دوم پرسپولیس او را مورد اتهام قرار داد. در صحنه گل اول بدنش را به سمت خارج از دروازه خم کرد تا مانند پاسورهای والیبالی‌ها توپ را برای احمدزاده بکارد. روی گل دوم هم شوتی چهل متری و زمینی را گل خورد.

 

 

 

2- حسن بیت سعید زننده دومین گل مشکوک هفته بود. او ضربه سرش را زد، رضا ناصحی سرش را خم کرد، مجتبی روشنگر هم با شیرجه‌ای عجیب صحنه وارد شدن توپ به دروازه را مرور کرد.

 

 

3- متهم ردیف سوم بختیار رحمانی نام دارد! بازیکنی که هواداران استقلال پیش از شروع بازی حسابی از خجالتش درآمدند و فشار روانی شدیدی را به او وارد کردند. بختیار هم روی این صحنه حاج‌محمدی را هم‌تیمی‌اش دانست و با رها کردن او، موجب گل اول استقلال شد.

 

 

آی اسپورت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: