کد خبر: ۶۶۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۴۷۸
سرپرست باشگاه استقلال گفت:تا روزی که در باشگاه استقلال هستیم خدمت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای سربلندی این تیم انجام خواهیم داد.

افشارزاده:تعویض سرمربی به رای گذاشته می شود/با منصوریان مذاکره نکردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، بهرام افشارزاده  در خصوص صحبت های مقداد نجف نژاد مبنی بر تعویض سرمربی اظهار داشت: صحبت های آقای نجف نژاد در هیات مدیره به رای گذاشته خواهد شد اما من نظر شخصی خودم را می گویم. در مقطع فعلی صلاح نیست سرمربی عوض شود. ما جمعه بازی حساسی داریم و باید تمرکز خود را برای این دیدار بگذاریم. 

وی ادامه داد: ما باید منصفانه قضاوت کنیم. شب گذشته هم در برنامه 90 مشخص شد که گل اول تراکتور خطا بوده است. بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدند و حق شان باخت نبود.

افشارزاده در خصوص صحبت های مسئول کانون هواداران استقلال علیه باشگاه افزود: ما صحبت های ایشان را در جلسه هیات مدیره مطرح خواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت های معاون وزیر مبنی بر تغییرات در پایان فصل جاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هر تصمیمی بگیرد ما گوش خواهیم کرد. ما سرباز وزارت ورزش هستیم. تا روزی که در باشگاه استقلال هستیم خدمت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای سربلندی این تیم  انجام خواهیم داد.

افشارزاده در خصوص اتفاقات بین امیر قلعه نویی و رحمتی گفت: من همیشه به اخلاق مداری اعتقاد دارم. اخلاق باید در ورزش حاکمیت کند. محیط ورزش جای بی اخلاقی نیست. از شما خواهش می کنم اجازه بدهید این دو بازی تمام شود.

وی در خصوص انتقادهایی که به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه شده است، بیان داشت: من انتقادی ندیدم و درباره چیزی که نشنیدم صحبت نمی کنم.

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه گفته می شود با منصوریان درباره فینال جام حذفی صحبت شده است گفت: بنده به عنوان مسئول باشگاه استقلال با هیچ کس صحبت نکردم. اینها در حد گمانه زنی است. آقای مظلومی تا پایان فینال جام حذفی سرمربی استقلال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: