کد خبر: ۶۶۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۷۰
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه پرداخت حقوق 47 میلیون تومانی به برخی از مدیران با کدام منطق سازگار است گفت: که لازم است تحقیق و تفحصی راجع به حقوق های بالا در سطح کشور انجام شود تا شاهد چنین جریاناتی نباشیم.
عثمانی در تذکری مطرح کرد:پرداخت حقوق 47 میلیونی به برخی مدیران با کدام منطق سازگار است؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمد قسیم عثمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با طرح این پرسش که پرداخت حقوق 47 میلیون تومانی به برخی از مدیران با کدام منطق سازگار است گفت: در شرایطی که ما به معلم، کارمند و مردم می گوییم شغل نداریم چطور برخی مدیران حقوق 47 میلیونی می گیرند، ما می‌توانیم با این میزان حقوق 47 نفر از جوانان را به سرکار ببریم.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات باعث لطمه وارد شدن به اعتماد عمومی می‌شود گفت: امروز روز پاسدار است اما آیا باید با این پاسداری ها این طور رفتار کرد لازم است تحقیق و تفحصی از حقوق های بالا در سطح کشور انجام شود تا شاهد جریاناتی نباشیم چون این هزینه ها تنها به اعتماد عمومی لطمه وارد می‌کند.

وی افزود: چرا که عده ای باید این طور از منابع ملی حقوق دریافت کنند اما سایر مردم چنین برخورداری نداشته باشند. قطعا اگر ما سکوت کنیم شریک این جریان خواهیم شد.

عثمانی با انتقاد از عملکرد بانک ها نسبت به دادن وام به مردم گفت: در شرایطی که بانک ها برای پرداخت وامی پنج میلیونی مردم را اذیت می‌کنند شاهدیم که وام های کم بهره میلیاردی به برخی داده می‌شود و برخوردی نیز صورت نمی گیرد طبیعتا این گونه رفتارها به نظام لطمه وارد می‌کند ؛ باید با این اقدامات برخورد شود تا رضایت مردم جلب شود.

نماینده بوکان در تذکری دیگر از بسته شدن مرز بر روی کوله بران غرب کشور انتقاد کرد و افزود: این افراد با اندک درآمدی زندگی خود را می گذرانند و به جای آنکه شغل جایگزینی به آن‌ها داده شود مرز را به روی آن‌ها می بندند. این کارهای ناپخته تنها باعث قطع کردن درآمد مردم می‌شود که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی هم‌چنین در تذکری با انتقاد از بی عدالتی در بیمه بافندگان فرش در برخی مناطق گفت: در شرایطی که در شهر همجوار حوزه انتخابیه از 4 هزار بافنده سه هزار نفر بیمه شدند در شهر ما از 15 هزار بافنده واقعی تنها دو هزار نفر بیمه شدند آیا این به معنای عدالت است ؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: