کد خبر: ۶۶۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۶۵۴
یک نماینده اصولگرای مجلس نسبت به پرداخت حقوق چند ده میلیونی به برخی مدیران عامل و مدیران بانکی انتقاد کرد.
انتقاد سلیمی از پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی به مدیران عامل بانک‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا سلیمی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) گفت: حقوق های چند ده میلیونی داغی بر دل مردم گذاشته است. سوال مردم این است که چطور رئیس یک مجموعه چندین میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند ولی برای پرداخت خسارت یک تصادف آن قدر مردم را به این طرف و آن طرف برده و آن‌ها را دچار کاغذبازی و بروکراسی می‌کنند.

وی افزود: از طرف دیگر برخی از مدیران عامل بانک‌ها در ماه 30 ، 40 و یا گاها 60 میلیون تومان حقوق گرفته و یا پاداش‌های300 و یا 400 میلیون تومانی می‌گیرند؛ آن گاه برای پرداخت دو میلیون وام مردم را اذیت می‌کنند.

نماینده محلات در تذکر دیگری با انتقاد از افزایش نرخ بیکاری در حوزه انتخابیه‌اش گفت:‌ در شرایطی که نرخ بیمه اجباری دو درصد کاهش پیدا کرده است، تعداد افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری به نحو چشم‌گیری افزایش یافته است و تقاضای ما از رئیس جمهور ایجاد شغل جدید نیست بلکه حداقل شغل‌های موجود را حفظ کرده و اجازه ندهد روز به روز به تعداد بیکاران افزوده شود. اکنون بیکاران تحصیل کرده مستاصل شده‌اند که باید فکری به حال آن‌ها کرد.

سلیمی هم‌چنین با انتقاد از عملیات بانکداری گفت: در حال حاضر عملیات بانکداری کمر مردم و تولید کننده را شکسته و زندگی مردم را به چالش کشیده است؛ به طوری که چندین میلیون چک برگشتی روی دست مردم مانده و مردم نمی‌دانند چه باید بکنند. لازم است فکری عاجل در مورد آن‌ها شود.

وی در ادامه با انتقاد از پرداخت نشدن یارانه تولید گفت: کشاورزان،‌ کارخانه‌داران و تولیدکنندگان باید کجا مراجعه کنند؟ طبق مصوبه قانونی یارانه تولید چندین هزار میلیارد تومان است که دولت آن را پرداخت نکرده است.

سلیمی هم‌چنین بر لزوم پرداخت قرض 6000 میلیارد تومانی دولت از خزانه تاکید کرد
.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
واقعیت آن است که در سازمانهای اداری یک وضعیت ریاستی فریه ایجاد شده و واضح است که وضعیت ریاستی موجود با مدیریتی بهینه فاصله زیادی دارد. این موضوع مسءله جدیدی نیست قبلا هم مسءولین راجع به این موضوع صحبت کرده اند. مثلا در وزارت خارجه یک سفیر یا رییس نمایندگی علاوه بر ضرایب حقوق یورویی بسیار بالاتر از کارمندان؛‌ مخارجی مانند اجازه منزل ؛مخارج آب و برق و تلفن و هزینه های اتومبیل و .... هیچیک را پرداخت نمی کند و قسمت عمده حقوق یورویی آنها پس انداز می شود ولی کارمندان همه این مخارج را دارند ضمن آنکه ضررو زیان های زیادی هنگام فروش اتومبیل و ودیعه هایی که صاحبخانه ها نمی دهند و ... متحمل می گردند. این نابرابری همیشه وجود داشته ولی باید اذغان کرد که اینک در حال گسترش است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: