دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه بیان داشت: لباس های جدید بدون دگمه خواهد بود. این مطلب درست نیست که می گویند طرح های پیشنهادی ما را قبول نکردند. اتفاقا یک کاتالوگ خیلی کامل و متنوع به ما ارائه کردند که خود من هم، آن را دیدم و طرح های زیبایی در آن قرار داشت.
وی در ادامه افزود: لباس تیم ملی باید ساده باشد و نباید مثل لباس های باشگاهی شلوغ باشد. مردم نگران نباشند؛ بنده طرح لباس تیم ملی را دیدم. این لباس خیلی زیبا، شکیل و آبرومندانه است و در عین سادگی، بسیار زیباست.
دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همچنین درباره معروف بودن برند جیووا اذعان داشت: در فوتبال برندهای نایکی، آدیداس و پوما خیلی طرفدار دارد اما همین برند جیووا، اسپانسر دو ورزشکار مطرح دنیای تنیس است و این گونه نیست که ناشناخته باشد.
ترابیان در پایان درباره احتمال فسخ قرارداد با این جیووا و غرامت احتمالی که متوجه فدراسیون فوتبال خواهد شد؛ گفت: اصلا به فسخ قرارداد فکر نکنید. احیانا اگر طرحی هم بیاورند و مورد پسند واقع نشود؛ ما پیشنهاد جدید می دهیم و آنها باید طرح پیشنهادی ما را فراهم کنند. با این تفاسیر ما قراردادمان را فسخ نمی کنیم.