کد خبر: ۶۶۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۴۶۲
کاپیتان تراکتورسازی گفت: ماجرای محرومیت ساختگی من مقابل استقلال برای لوث کردن برد تراکتورسازی است.

کیانی: شایعه می سازند برد تراکتور لوث شود/ بچه شیعه کم کاری نمی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، مهدی کیانی  درباره اینکه شایعه شده پیش از بازی مقابل استقلال دو اخطاره و محروم بوده است اظهار داشت: نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح شده اما این برایم کاملا مشخص است که عده ای قصد دارند با جوسازی علیه تراکتورسازی برد خوبمان مقابل استقلال را لوث کنند. ما در زمین فوتبال نشان دادیم باغیرت و به دور از هرگونه شائبه ای به خاطر پرچم تراکتور به میدان رفتیم. 

وی درارتباط با رفتار رحمتی با امیر قلعه نویی افزود: در آن لحظه نمیدانستم چه اتفاقی رخ داده که رحمتی آن حرکات را انجام می داد. اما فارغ از همه این مسائل امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بوده و چندین جام برای این تیم آورده است. خوب نیست که یک بازیکن با مربی اش چنین رفتاری داشته باشد.

کاپیتان تراکتورسازی اضافه کرد: متاسفانه عده ای توقع داشتند ما بیاییم و بازی را ببازیم. در این صورت شرف و انسانیت چه می شد. ما در تراکتورسازی حقوق می گیریم تا نان حلال به خانه مان ببریم. ما بچه شیعه هستیم. آمدیم مردانه جنگیدیم و بازی را بردیم. استقلالی ها هم می توانستند تلاش کنند تا برنده شوند. 

کیانی تاکید کرد: ما از ابتدای بازگشت مان از بازی با الهلال همه تمرکزمان این بود که برای دل هواداران و به خصوص امیرخان مقابل استقلال برنده شویم. اما وقتی در میدان دیدیم که علیه او فحاشی می کنند تهییج شدیم تا حتما بازی را با برد تمام کنیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هرکس در جایگاه مربی این تیم بنشیند هم قطعا فردی شایسته بوده. این رفتارها علیه قلعه نویی خوب نبود.

وی ادامه داد: اگر قلعه نویی از ابتدای فصل سرمربی ما بود حالا ما با هشت امتیاز قهرمان بودیم. قلعه نویی زمانی هم که به تراکتورسازی آمد فشار زیادی را تحمل کرد. متاسفانه عده ای که هوادار واقعی تراکتور نیستند و فقط ادعای این موضوع را دارند خیلی او را اذیت کردند. اما قلعه نویی با قدرت کارش را انجام داد و ما هم به خاطر او هر کاری میکنیم. هر بازیکن دیگری هم جای ما بود وقتی می دید به مربی اش بی احترامی می شود تحریک می شد.

بازیکن تراکتورسازی درباره دیدار بعدی تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: ما در این بازی می توانیم با برد سهمیه آسیایی را بگیریم. البته چند هفته ای می شود که ما درست و حسابی خانواده مان را ندیدیم اما به عشق هواداران می خواهیم یک بازی خوب مقابل استقلال اهواز انجام دهیم و دوست داریم آنها هم با اینکه سقوط کرده اند مردانه مقابل ما بازی کنند.

کیانی درباره قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: در این مدت نگران این بودیم که دوباره به تیم های عربستانی نخوریم که خوشبختانه به النصر دوبی خوردیم و می توانیم در بازی برگشت در تبریز مقابل این تیم قرار بگیریم. امیدوارم در بازی آخرمان همچنین بازی با النصر ورزشگاه یادگار امام پر از تماشاگر شود. چون همیشه قلعه نویی قبل از بازی به ما می گوید که برای هواداران بجنگید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: