شماره تلفن 1690 از سوی وزارت بهداشت برای ثبت تخلفات بیمارستان ها و زیرمیزی اعلام شد تا موارد به صورت قانونی پیگیری شود. برخی از بیماران و همراهان آنها از مشکلاتی که در بیمارستان ها وجود دارد گلایه دارند و بارها هم کامنت هایی را در این باره گذاشته اند.
از این رو ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که بعد از این بعد از گذشت یک هفته تا یکماه از ترخیص بیمار، به طور سیستماتیک با بیماران و خانوادههای آنان تماس گرفته و موارد تخلفات بیمارستانها را پیگیری میکنیم.
بیماران و خانواده آنها نیز اگر با موارد درخواست دریافت مبلغ بیش از موارد قید شده در صورتحساب مواجه شدند میتوانند مورد تخلف را به سامانه تلفنی 1690 اطلاع دهند تا برخورد قانونی با این موضوع صورت گیرد.
کاش مسول دلسوز ی پیدا می شد تا به وضع پذیرش درمانگاه بیمارستان رازی تبریز رسیدگی می کرد تا من مصروع چند ین ماه منتظر ویزیت پزشک ام نباشم
کاش مسولان محترم به وضع پذیرش درمانگاه بیمارستان رازی تبریز رسیدگی کنند
تا بیماران مبتلا به صرع چندین ماه منتظر پذیرش دکتر چارسو یی نماند
از مسئولان محترم خواهش میکنم که سری به بیمارستان پورسینای گیلان بزنند
بیمارستان پورسینا اصلا شبیه یک بیمارستان نیست به قول خود مردم استان گیلان کشتارگاه میباشد
متاسفانه بنده نوروز امسال (1396)گذرم به این بیمارستان خورد
بنده نه پرسنل متعهدی دیدم، نه مدیریت، نه دکتر دلسوز و متعهد، نه هیچ چیزی که بخوام ازش تعریف کنم هیچی
خدا شاهده 95% از بیماران و همراه انان از این بیمارستان و خدمات دهی ان راضی نبودند
نه پرسنل نه خدمات دهی و نه هیچ چیز دیگر
بهداشت هم زیر صفر
باور کنید در بیمارستان پورسینای گیلان کاملا دولت جمهوری اسلامی ایران را با این همه خدمات روز افزون و زحمات پیا پی زیر سوال برده اند
بنده از مسئولان عاجزانه خواهش میکنم، خواهش میکنم که به این مورد رسیدگی کنند
شما خودتان بطور نا محسوس تشریف ببرید از نزدیک شاهد این قضایا باشید
وضعیت بسیار بد و نا امید کننده میباشد.
چرا بیماری صرع جزو بیماری های خاص قرار ندادند و خیریه حمایت از صرع نداریم بهزیستی هم حمایت نمی کند اکثر داروهایش آزاداست.خانه ی کارگر هم به علت بیماری
بیمه ی تکمیلی نمی کند