کد خبر: ۶۶۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۲۰

معاون وزیر آموزش و پرورش: بازنشستگی پیش از موعد در سال تحصیلی جاری نداریممعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زمان اتمام اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی پنجم شهریورماه سال 94 بوده است گفت: به همین دلیل در سال تحصیلی 95-94 هیچ گونه بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش نداریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،  سیدمحمد بطحایی درخصوص شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 ، اظهار کرد: به استناد نامه صادره صندوق بازنشستگی کشوری در آذر ماه 94 صندوق بازنشستگی کشور و باتوجه به اتمام زمان اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی در پنجم شهریورماه 94 اجابت درخواست همکاران میسر نیست و بخشنامه‌ای صادر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بازنشستگی پیش از موعد برای کارمندان مرد و زن بدون شرایط سنی، 25 و 20 سال خدمت قابل قبول طبق قوانین و مقررات امور استخدامی است، تصریح کرد: باتوجه به قانون تمدید بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب سال 86 مبنی بر تمدید آن به مدت 5 سال از تاریخ انقضای مهلت قانونی مزبور، اجرای این دستورالعمل در مورد کارکنانی که درخواست بازنشستگی پیش از موعد خود را ارائه و ثبت دفتر شده باشد، حداکثر تا پنجم شهریور 94 ابلاغ بازنشستگی صادر شده باشد، امکان پذیر می باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ بطحایی خاطرنشان کرد: هزینه اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان موضوع این دستورالعمل به میزان سنواتی که زودتر بازنشسته می شوند، می بایست از محل اعتبارات سال جاری دستگاه به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز و مدارک واریزی به همراه پیشنهاد برقراری حقوق بازنشستگی ارائه شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از بانوان معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
با سلام اقای بطحایی ایا شما فکر نمیکنید کسی مشکلات عدیده خانوادگی داشته باشد . بیماری داشته باشد چه باید بکند بنده 23 سال سنوات دارم و متقاضی بازنشستگی پیش از موعد هستم با همین سنوات بدون ارفاق حال میفرمایید چه باید بکنم . چرا این دولت تدبید و امید به اصطلاح یه ذره در این زمینه تدبیر نمیکند و به ما امید نمیدهد ایا واقعا از نزدیکان شما یا وزیر هم مشکلات داشت ومتقاضی بود همین جواب را میگرفت .
البته لایحه خدمات کشوری یک سال دیگر امروز در مجلس تمدید شد که این بازنشستگی جزو همین خدمات کشوری است انشالله عنایتی کنید تا ما معلمین زن که متقاضی هستیم و شاید خیلی هم نباشیم مشکلاتمان حل شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: