کد خبر: ۶۶۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۷۱۹
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: کسی که همه عمر و جوانی اش را برای استقلال گذاشته نباید به این شکل مورد فحاشی هواداران همان تیم قرار بگیرد.

شفیعی: بی حرمتی به قلعه نویی تراکتور را جری کرد/ چوب خدا صدا نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، خالد شفیعی درباره بازی روز گذشته و هدف اصلی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: مسلما آمده بودیم که بازی را با برد تمام کنیم. قلعه نویی نکات فنی را به ما گوشزد کرده بود و فکر می کنم در بیشتر دقایق ما تیم برتر میدان بودیم. البته ما نسبت به استقلال استراحت خیلی کمتری داشتیم ولی برای اثبات تراکتورسازی و شرافت فوتبالی مان بازی کردیم و برنده هم شدیم.

وی افزود: واقعا باید این را بگویم که رفاقتی که در تیم مان در این فصل دیده ام پیش از این در هیچ تیمی تجربه اش نکرده بودم و دیروز هم یکی از روزهای خوب تیم مان بود که با حمایت تماشاگران مان توانستیم به برد روحیه بخشی دست پیدا کنیم. حالا با این برد بیشتر از هر چیز افسوس روزها و هفته های گذشته را می خوریم که نتوانستیم در بازی های مان امتیاز بگیریم. ما از همه تیم های صدر جدولی امتیاز گرفتیم و بیشترشان را هم شکست دادیم.

مدافع تیم تراکتورسازی تأکید کرد: این روزها افسوس این را می خورم که چرا لیگ چند هفته دیگر ادامه ندارد. باور کنید با شرایطی که در تیم مان می بینم مطمئن هستم اگر لیگ دو، سه هفته دیگر ادامه داشت می توانستیم قهرمان شویم. نتایج تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که چه می گویم.

شفیعی در ارتباط با رفتار رحمتی نسبت به قلعه نویی و شعارهایی که حاضران در ورزشگاه علیه سرمربی تراکتورسازی سرمی دادند گفت: به حرکتی که رحمتی انجام داد کاری ندارم.ولی به نظرم در این فوتبال انسانیت ها گم شده است. وقتی یک نفر مثل قلعه نویی برای تیمی زحمت می کشد و آن تیم را چندین بار قهرمان می کند، کسی که همه عمر و جوانی اش را برای آن تیم گذاشته نباید به این شکل مورد فحاشی هواداران همان تیم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این رفتارها دور از معرفت و جوانمردی است. این رفتارها و حرکاتی که درون زمین رخ داد باعث شد تا همه ما ناراحت شویم و اتفاقا بیشتر جری شویم و مایه بگذاریم که بازی را ببریم و دل سرمربی مان را شاد کنیم. چوب خدا صدا ندارد و دیدید که همان هایی که به امیر قلعه نویی فحاشی کردند آخر بازی با چه حالی به خانه برمی گشتند و قلعه نویی چه حالی داشت.

مدافع تراکتورسازی در ارتباط با رفتار رحمتی گفت: هر کسی باید خودش پاسخگوی رفتارش باشد و من نمی توانم در این باره حرفی بزنم.

بازیکن تراکتورسازی درباره اوت دستی هایش گفت: برنامه بر این بود که سینا عشوری اوت دستی ها را پرتاب کند. ما اسم سینا را گذاشته ایم دست راست تیم و وقتی دوبار توپ کنار من بیرون رفت خواستم امتحان کنم ببینم هنوز هم می توانم اوت بلند پرتاب کنم که هر دو با هم توپ به دهانه دروازه رفت. امیر قلعه نویی و پزشکان تیم ما می دانند که از بازی با ذوب آهن با زانو درد بازی می کنم.

وی در این باره که چرا رفیعی بعد از گلی که به استقلال زد شادی نکرد و شبهاتی در این باره بوجود آمده است گفت: سینا عشوری در بازی قبلی هم که گل زد شادی نکرد. هر بازیکنی بعد از گل یک عکس العملی دارد. یکی مانند من از خود بیخود می شود و یکی هم مانند سروش آرام است. این حالت او در بازی لیگ قهرمانان آسیا هم به همین صورت بود.

شفیعی در این باره که پس چرا رفیعی در جام ملتهای آسیا بعد از گل هم تیمی هایش شادی های زیادی انجام می داد گفت: در آن دوران فشارهای زیادی روی سروش بود و به این خاطر دلش می خواست شادی کند. رفیعی یکی از بهترین فوتبالیست ها یحال حاضر ایران است که می تواند در لیگ های اروپایی بازی کند و خوشحالم که کنار او بازی می کنم.

بازیکن تراکتورسازی در ارتباط با تیمش گفت: همه تیم ها برای فصل بعد دست به کار شده اند و در حال تمدید قرارداد بازیکنان شان هستند ولی من هنوز از فصل پیش 35 درصد قراردادم را طلب دارم و بعد هم که حرف می شود می گویند فلانی از همه بیشتر پول گرفته است. اگر تا امروز سکوت کرده و حرفی در ارتباط با این مسایل نزده ام و با جان و دل در خدمت تراکتور هستم اول به خاطر هواداران تراکتور و مردم تبریز بوده و دوم هم به خاطر امیر قلعه نویی که در این تیم در حق من پدری کرده است.

وی در این باره که چه مقدار از قراردادش با این تیم باقی مانده بیان داشت: قراردادم با تراکتور در پایان این فصل تمام می شود و اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا باشد دوست دارم در این تیم بمانم ولی اگر مهیا باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: