کد خبر: ۶۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۷۹۹
استقلالی‌ها بعد از شکست مقابل تراکتورسازی، با یک شوک جدید آن هم روی نیمکت این تیم و رأس کادر فنی تیم روبرو شده‌اند.

مرفاوی جانشین مظلومی می شود؟شوک روز برای آبی ها؛ کسی که قرار است سرمربی آینده استقلال باشد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازی روز گذشته استقلال و تراکتورسازی، شاید آخرین حضور پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال بود.

 

مدیران استقلال بعد از شکست در دربی تهران، مذاکرات‌شان برای انتخاب جانشین مظلومی را آغاز کردند اما بازگشت استقلال به صدر جدول برای مدت کوتاهی آن‌ها را متوقف کرد. شکست مجدد استقلال در این هفته، آن هم به تیم امیر قلعه‌نویی باعث شده پروژه برکناری مظلومی جدی‌تر از قبل دنبال شود.

 

فردا هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه دارد و گویا تصمیم برکناری مظلومی از قبل تعیین شده و صورتجلسه فردا فقط مربوط به تعیین جانشین اوست.

 

آن طور که آی اسپورت نوشته؛ گزینه های موجود فقط داخلی هستند و با توجه به اینکه در حال حاضر امکان بستن قرارداد با گزینه‌هایی مثل قلعه نویی و علیرضا منصوریان وجود ندارد، مدیران باشگاه برای دو بازی پیش رو سراغ عبدالصمد مرفاوی رفته‌اند. مربی که از امروز، خودش را برای نشستن دوباره روی نیمکت استقلال آماده می‌کند.

 

در 12 سال اخیر، به جز لیگ هفتم همیشه نیمکت استقلال بین قلعه‌نویی، مظلومی و مرفاوی جا به جا شده و به نظر می‌رسد بعد از قلعه‌نویی و مظلومی، دوباره نوبت مرفاوی رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: