کد خبر: ۶۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۷۷
در حالی که پرسپولیسی‌ها آماده خروج از ورزشگاه بودند مدافع چپ این تیم از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و در نمازخانه نماز مغرب و عشای خود را به جا آورد.

مسافر جامانده به جمع سرخپوشان برگشت/انصاری؛ سرخپوش مومن و دوست داشتنیبازیکن پرسپولیس که به خاطر خواندن نماز از اتوبوس جا ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کاروان باشگاه پرسپولیس ساعتی بعد از برد دلچسب برابر گسترش فولاد، ورزشگاه یادگار امام (ره) را برای بازگشت به تهران ترک کرد.

 

سوژه جالب کاروان پرسپولیس، غیبت محمد انصاری بود. مدافع پرسپولیس که یکی از گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه گسترش کرد، یکی از مذهبی‌ترین بازیکنان این فصل پرسپولیس است.

 

در حالی که پرسپولیسی‌ها آماده خروج از ورزشگاه بودند او از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و در نمازخانه نماز مغرب و عشای خود را به جا آورد.

 

همین مسئله باعث شد تا هم‌تیمی‌های انصاری که متوجه او نبودند، سوار اتوبوس شوند و کاروان این تیم هم ورزشگاه را ترک کرد.

 

بعد از این ماجرا و زمانی‌که پرسپولیسی‌ها متوجه غیبت انصاری شدند، دوباره به ورزشگاه برگشتند و مسافر جامانده را همراه با خود بردند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: