کد خبر: ۶۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۴۶۶

عالیشاه: فقط پرسپولیس از این گل‌ها می‌خورد! / کاپیتان ما نوروزی استبازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید از ابتدای فصل کاپیتان تیم هادی نوروزی بوده است.

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما الان نتیچه حمایت‌هایی که از ما شده است را می‌گیریم. از ابتدای فصل تماشاگران به خوبی از ما حمایت کرده‌اند. دست آنها درد نکند. روز گذشته هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و به تبریز آمدند تا تیم را تشویق کنند. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما ای کاش گل‌هایی که می‌خوریم حرفه‌ای‌تر باشد.

وی ادامه داد: گل‌هایی که ما در این بازی‌ها دریافت می‌کنیم فقط مختص تیم ماست. واقعا بعضی از گل‌ها شانسی وارد دروازه ما می‌شود. البته من نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم، تیم ما یکدست است و به همین خاطر نتیجه می‌گیرد.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که در دیدار مقابل راه‌آهن قول پیروزی می‌دهید یا خیر، گفت: دو سال قبل که مقابل راه‌آهن بازی داشتیم همین تیم در دقایق آخر دروازه ما را باز کرد و مانع قهرمانی‌مان شد اما سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

عالیشاه در ادامه خاطرنشان کرد: برانکو در این زمان باقی‌مانده کارهایی که نیاز داریم را انجام می‌دهد. من فکر می‌کنم در حال حاضر ریش و قیچی دست خودمان است. نباید مغرور شویم و در باد این برد بخوابیم و تلاشمان را بکنیم تا سه امتیاز با راه‌آهن را بگیریم. البته یک نکته‌ای را باید اشاره کنم که از ابتدای فصل تا الان کاپیتان تیم هادی نوروزی بوده و سال آینده هم کاپیتان هادی نوروزی خواهد بود و تیم را هدایت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: