کد خبر: ۶۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۴
پیشکسوت استقلال گفت: «وقتی استقلال در جریان بازی یک بر صفر پیش افتاد به پسرم گفتم که شکست می خوریم که او قهر کرد و رفت. دلیلش هم حرکت رحمتی بود.»
یکشنبه سیاه استقلال بود / هوادار سکته کرده و فرهاد مجیدی این طرف رژه می رود / مظلومی دوست داشت پرسپولیس آن دربی را ببردمنصور رشیدی درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «قبل از هر چیز به عنوان یک استقلالی از هواداران استقلال بابت این نتایج عذرخواهی می کنم. گفته بودم استقلال در این بازی شکست می خورد. حتی وقتی استقلال در جریان بازی یک بر صفر پیش افتاد به پسرم گفتم که شکست می خوریم که او قهر کرد و رفت. دلیلش هم روشن بود. کاپیتان استقلال خودش حاشیه ساز شد و با سرمربی حریف به دعوا ورود کرد.»

 

وی افزود: «با این کارهای رحمتی تمرکز تیم به طول کل از بین رفت هرچند که استقلال در چند بازی آخر هیچگاه شش دانگ نبود و در این بازی هم بدتر از همه بازی‌ها بازی کرد و هیچ چیزی ندیدیم.»

 

رشیدی در مورد عملکرد رحمتی در دیدار با تراکتورسازی گفت: «کار رحمتی در نیمه اول اشتباه بود. کاری به گل ندارم که باید راحت توپ را دفع می‌کرد اما با دفاع قاطی کرد و توپ گل شد اما وقتی یک دروازه‌بان که خودش باید به تیم آرامش بدهد و کاری به مربی حریف آن هم مربی مثل قلعه‌نویی که خودش از شاگردانش بود و باید به او احترام بگذارد، این کارها را انجام می‌دهد آرامش تیم را می‌گیرد واقعاً دلایل این کارها را نمی‌دانم.»

 

وی ادامه داد: «50 سال از عمرم را با استقلال پشت سر گذاشته ام. چطور آنهایی که یک دقیقه برای استقلال در زمین بازی نکرده اند فکر می کنند از من استقلالی ترند؟ آنها می دانند ما بابت استقلال چه روزهایی را پشت سرگذاشتیم؟ می دانند چند بار پای من به کلانتری باز شد؟ روزی که به استقلال پیوستم در امجدیه یک اتاق به من دادند که فقط یک تخت داشت.»

 

رشیدی گفت: «نمی دانم چرا صالح آن طور از تیم دفاع می‌کند و نمی‌دانم منبع این حرف‌ها کجا است. آن هم از تیمی که اصلاً خوب بازی نمی‌کند و به واقع استقلال تاکتیک خاصی ندارد. آن از ارنج و این هم از تعویض‌ها و دفاعی که از این تیم می‌شود.»

 

پیشکسوت استقلال گفت: «با این تیم جوان استقلال باید 90 دقیقه روی دروازه حریف خیمه بزند اما نمی‌دانم چرا بازیکنان 45 دقیقه ایستاده بودند و فقط تماشا می‌کردند.»

 

رشیدی افزود: «مظلومی را می شناختم و او را بهتر از خودش می شناسم. چند سال پیش یک دربی را من با پرویز در اتاق دیدیم. مظلومی دوست داشت پرسپولیس آن بازی را ببرد چون خودش مربی استقلال نبود. حسین ترابپور هم بود و شاهد است. البته ترابپور یک استقلالی اصیل است و این را آن روز دیدم که چقدر برای استقلال بالا و پایین می پرید. دوست دارم پرویز حرف های من را تکذیب کند. اگر او این کار را انجام داد قسم فرزندانش را می دهم. اگر باز هم گفت این اتفاق نیفتاده، من می گذرم و حرفم را پس می گیرم. پرویز می داند و خدای خودش.»

 

مربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: «قلعه نویی به عنوان مربی تراکتور باید تلاش می کرد تیمش برنده شود. جز این عمل می کرد حیثیتش زیر سوال می رود. چرا باید بابت شرافتش فحش بخورد؟ او از رحمتی شناخت داشت و این مهره را از جریان بازی خارج کرد. رحمتی بی تجربه نشان داد. او که بازی را بلد است چرا این رفتار را کرد؟»

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «از نظر من یکشنبه، یکشنبه سیاه استقلال بود. در این بازی استقلال شکست خورد هم در زمین و هم بیرون زمین. رحمتی و قلعه نویی پرچم ما آبی ها را پایین آوردند و اخلاق را باختند. من با این دو هیچ مشکلی ندارم اما واقعا شرمسارم چنین اتفاقاتی را می بینم.»

 

وی ادامه داد: «به حسن روشن انگ منتقد می چسبانید. به خدا قسم او عاشق استقلال است. او گوهر است. باید آنها را حفظ کنیم.»

 

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: «استقلال اصلاً شانس قهرمانی ندارد 2 هفته پیش هم گفتم با این ترسی که مربی دارد سهمیه‌ام بگیریم شاهکار کرده‌ایم.  قلعه‌نویی با طرز تفکرش برد و مظلومی با طرز تفکرش باخت.»

 

پیشکسوت استقلال در مورد حضور مجیدی در ورزشگاه و تبلیغاتی که برای او از چند روز قبل برای حضورش در ورزشگاه می شود گفت: «چرا باید مجیدی اصلاً به ورزشگاه بیاید؟ او یک زمانی بازیکن استقلال و مورد احترام بوده و چند سال برای این تیم بازی کرده. من هم در استقلال بازی کردم و بزرگتر از من هم یک روزی کار ما تمام شده و رفته‌ایم. این می‌آیم‌ها و نمی‌آیم‌ها مسئله‌ساز می‌شود و مدیریت باید در مورد آن پاسخگو باشد.»

 

وی ادامه داد: «متاسفم که او پس از این شکست تلخ به کنار زمین آمد و دور افتخار زد. اگر جای آقای مجیدی بودم از درب مخفی آزادی را ترک می کردم. او تیپ خوبی دارد اما واقعیت این است که از مجیدی بزرگ تر در استقلال خیلی داریم. من واقعا از این بابت ناراحتم که هوادار سکته کرده و فرهاد مجیدی این طرف رژه می رود.»

 

رشیدی در پایان گفت: «کسانی که پرویز را آوردند و سرمربی کردند باید حالا پاسخگو باشند. توانایی های مظلومی در مقابل همتایانش خیلی کمتر است. آرزو می کنم حالا که استقلال قهرمانی را از دست داده است استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود تا رنگ جام آبی باشد.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: